piątek, 2 grudnia 2016

Jak przygotować hydrolat w kawiarce

      Hydrolaty to inaczej mówiąc wody kwiatowe, ale nie takie, które kojarzą się z perfumowaną wodą toaletową. Hydrolat to delikatny kosmetyk, który można kupić w każdej eko drogerii czy w sklepach z naturalnymi produktami toaletowymi. Zawiera w sobie wszystkie właściwości danego kwiatu lub zioła, z którego został wykonany. Przyjemnie pachnie i pielęgnuje skórę, w  wyłącznie naturalny sposób.

Sprawdziłam, jak w bardzo prosty sposób przygotować sobie hydrolat w domu. Zdecydowałam się użyć kwiatu dzikiej róży, który jest rewelacyjny w pielęgnacji skóry wrażliwej. Zamierzam stosować go jako tonik do przemywania twarzy.


Wykorzystam:


  • suszony kwiat dzikiej róży
  • kawiarkę
  • wodę



hydrolat w kawiarce



Sprawa jest bardzo prosta: Dolną część kawiarki wypełniłam wodą. Na sitko wsypałam kwiat dzikiej róży. Przykręciłam górną część i postawiłam na gazie. Po kilku minutach górna część była już wypełniona hydrolatem.


Dlaczego akurat dzika róża?

Wiąże wilgoć w skórze i zapobiega jej odwodnieniu.
Jest bogata w witaminę C. 
Rozjaśnia przebarwienia, przez co poprawia wygląd skóry.
Zmiękcza i wygładza skórę.
Zmniejsza zmiany trądzikowe.
Odświeża.
Usuwa resztki makijażu.



Pamiętajcie, że taka woda kwiatowa to kosmetyk całkowicie naturalny, więc jej termin przydatności to maksymalnie 2 tygodnie.


Woda jest rewelacyjna - polecam :)




hydrolat w kawiarce



hydrolat z dzikiej róży



hydrolat z dzikiej róży

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz