niedziela, 1 października 2017

Naturalny balsam do ciała

Wiadomo, że składniki chemiczne i sztuczne przyspieszają starzenie się skóry. Dlatego ja odrzuciłam większość "sklepowych" kosmetyków i postawiłam na własną produkcję. Były już kremy, szampony, olejki, a dzisiaj przygotowałam sobie balsam do ciała.



naturalny balsam do ciała




Mój balsam ma za zadanie nawilżyć moją suchą skórę, ukoić podrażnienia oraz odżywić.

Balsam wykonałam na ekologicznej bazie, do której dodałam następujące składniki:
-olej migdałowy - bo najlepiej radzi sobie z szorstką i napiętą skórą,
-olej konopny - bo ma niezliczoną ilość witamin i szereg składników, które spowalniają proces starzenia się skóry,
-olej jojoba - bo wspomaga regenerację skóry oraz stanowi naturalny filtr przeciwsłoneczny,
-olej z marakui - bo wzmacnia naczynia włosowate i redukuje zaczerwienienia, przez co jest idealny dla mojej skóry naczynkowej,
-masło shea - bo dogłębnie nawilża i wygładza skórę,
-eko konserwant - aby balsam jak najdłużej utrzymał swoją gładką i jednolitą konsystencję,
-olejek eteryczny z drzewa herbacianego - bo ma silne właściwości bakteriobójcze, grzybobójcze i antywirusowe.




















Takie połączenie przyniosło oczekiwane efekty. Olejek z drzewa herbacianego dodatkowo nadał kosmetykowi egzotycznego, przyjemnego zapachu, który utrzymuje się na skórze przez długi czas.




naturalny balsam do ciała



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz