poniedziałek, 22 lutego 2016

Kokosowy krem do rąk

Kokos ma bardzo pozytywne działanie na skórę, dlatego postanowiłam wykorzystać go w przygotowaniu kolejnego kremu do rąk.


Wykorzystam:

  • gotową bazę ekologiczną
  • glicerynę roślinną 100%
  • wodę kokosową
  • kokos

Dokładnie tak samo, jak w poprzednich kremach, na początku połączyłam bazę ekologiczną z gliceryną. Gliceryna, jak już pisałam, przenika przez barierę warstwy rogowej skóry, dzięki czemu skóra nabiera miękkości oraz ściąga wilgoć z powietrza, co nadaje skórze elastyczności. Gotową bazę ekologiczną kupiłam w sklepie internetowym. Do bazy można dodać dowolną ilość składników. Jeżeli dodasz więcej niż 2% dodatkowych składników, termin przydatności produktu to tylko 2 tygodnie. Najlepiej wytworzyć tyle kremu, ile jesteś w stanie zużyć w okresie kilkunastu dni. Połączone składniki mocno wymieszałam. Następnie wlałam wodę kokosową, świeżo wydobytą z orzecha. Opóźnia ona proces starzenia się skóry. Działa na te komórki skóry, które odpowiadają za produkcję kolagenu i elastyny. Co za tym idzie, skóra staje się jędrna i elastyczna. Dodatkowo, dokładnie ją nawilża. Znów wymieszałam składniki. Pomyślałam, że krem mógłby przy okazji peelingować dłonie, dlatego na koniec, dodałam starty na tarce kokos (wiórki są mniejsze, niż te standardowo kupowane w sklepie). Delikatny, wspaniale nawilżający i ujędrniający krem kokosowy - gotowy.



Krem kokosowy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz